Waarom vind mijn computer meestal de via USB aangesloten apparaten niet?

Ik sluit mijn telefoon of mijn printer aan via de USB poort maar slechts af en toe vind mijn computer de apparaten. Hoe kan dit? Hoe kan ik dit verhelpen? het is trouwens zo dat al lange tijd slechts 1 van de 3 USB poorten nog wel eens werkt. Formatteren heeft nooit geholpen, het bleef bij die ene poort, die nu ook slechts af en toe een apparaat herkent.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer je USB drivers eens te updaten.
Ritsuka
8 jaar geleden
wat ik bij mijn camera vaak moet doen is op het knopje drukken om foto's te bekijken.
Dan 'ziet' de pc hem pas.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien meer info over welk besturing systeem? :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Desktop of laptop?
Indien geen laptop kun je proberen Selective Suspend uit te zetten in de register, wil vaak wel helpen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Laptop, met Windows10. Had dat probleem al vóór de upgrade. Toen Windows 7.

Antwoorden (1)

Wellicht omdat die poorten defect zijn. Ik heb dat probleem ook al gehad. Best laten nakijken.