Hoe kan ik deze crysis 3 error oplossen?

Als ik crysis open krijg deze error you need a directx11 capeble gpu ik heb een msi gtx 260 (nvidia)

Toegevoegd na 7 uur:
De driver opnieuw instellen heb ik geprobeerd en ik weet dat mijn gpu sterk genoeg zou moeten zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Drivers herinstalleren al gedaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@MrTomaat ja dat heb ik

Antwoorden (3)

Je kunt proberen een driver te installeren, of als je hem al hebt, opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik al geprobeerd en helpt helaas niet
een Msi GTX 260 is niet hoog genoeg voor Crisis 3. Je hebt minstens een GeForce GT 520 nodig. Of in de GTX 500+ klasses.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op YouTube kan je filmpjes vinden van mijn gpu die battlefield 4 speelt op ultra settings dus ik denk dat hij wel krachtig genoeg is.
Ook volgens nvidia zelf zou hij moeten werken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De 260 is krachtiger dan de 520. Het is wel zo dat de 260 geen DX11 kaart is.
Het probleem is dat de GTX 260 DirectX 11 niet ondersteunt, de 260 is een DX 10.0 GPU dus hij zal andere DX11 Only spellen ook niet ondersteunen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Bovendien is de GTX 260, als hij al DX11 zou ondersteunen, waarschijnlijk niet sterk genoeg