Waar kun je een SSD harddisk laten clonen?

Ik wil een grotere SSD, maar niet het OS met huidige programma's herinstalleren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

je krijgt als je een ssd koopt meegeleverde software om alles te clonen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Echt bij iedere SSD?
Je kunt prima zelf een clone maken door je nieuwe harde schijf via een USB naar Sata connector aan te sluiten en een clone te maken met software die hiervoor bedoeld is.
Hou er rekening mee dat er op je nieuwe harde schijf een partitie komt te staan die even groot is als je oude harde schijf en dat je de "nieuwe" extra ruimte nog moet toevoegen aan deze clone.