kan deze videokaart de spellen aan die ik wil spelen?

Hallo mensen,

deze videokaart kan ik voor een mooi prijsje van iemand kopen en toevallig had ik zelf ookal behoefte naar een nieuwe.

ik snap alleen niet echt welke games ik nou allemaal wel en niet kan spelen met deze videokaart.

spellen die ik zou willen spelen op mijn pc:

-minecraft
-LoL
-battlefield play4free

zou iemand kunnen vertellen of ik dit aan kan met deze videokaart?
of speelt er nog meer bij dan alleen de videokaart om een spel te kunnen spelen zonder lagg?

nog even over de aansluiting, ik las op een site dat deze videokaart 400 Watt nodig heeft.
ik heb zelf een voeding van 350 Watt dus dat is sowieso niet genoeg maar heb ik genoeg aan een nieuwe voeding van 450 Watt?
(mijn pc heeft trouwens een pci-express 2.0 ansluiting voor als dat gevraagd wordt)

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit is een site waar de videokaart staat !!!

http://nl.hardware.info/productinfo/35353/point-of-view-geforce-9800-gt-512mb#tab:specificaties

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De videokaart is 4 jaar geleden uitgebracht.
In technologieland is dat erg oud.

Een voeding heeft trouwens een aantal lijnen waarop de stroom wordt gegeven, deze zijn bij een goedkope standaard voeding bij merk pc's niet altijd even goed en dus geen slimme keuze om die kaart erbij te prikken.

Minecraft kan elke pc bijna wel aan, zelfde als LoL.
Voor de battlefield die je noemt is de videokaart ook wel goed genoeg.

De vraag is echter, is de rest van je pc wel snel/goed genoeg. (heb het vermoeden dat deze oud is)

Reageer even met wat je nu hebt staan zodat we een compleet beeld hebben