Hoe verwijder je een partitie op je mac?

Hallo,
Onlangs heb ik een partitie gemaakt op een Freecom HDD op mijn Mac.
Maar vandaag heb ik hem herstelt. Is het nog mogelijk om die partitie ongedaan te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ga naar je zoek functie en typ disk utility. Laat het dan voor een paar seconden laden en druk dan op je harde schijf in de lijst links. Vervolgens klik je op partition(of partitie) Dan zal je een vierkant zien met de naam van je harde schijf. Klik op het partitie deeltje en onder die schijf staat een "+" en een "-" icoontje. Druk op het "-" en druk dan op Toepassen(Apply).

Ik heb zelf geen Mac ik heb dit gewoon gevonden op internet. Dus als het niet werk, zeg het dan, dan zal ik dit verwijderen.