Is er in een Dell Optiplex 780 minitower plaats voor een ssd én een harde schijf?

Ik heb een Dell Optiplex 780 minitower en ik zou graag willen weten of er naast de harde schijf ook nog genoeg ruimte is voor een ssd. De ssd die ik misschien wil kopen is de Kingston SSDNow V300 Drive 120 of 60 gb (http://www.kingston.com/us/ssd/vplus#sv300s3).

Toegevoegd na 2 minuten:
En moet ik voor Notebook & Desktops kopen of Drive Only

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

2 interne 3,5" bays dus dat is al in orde al zal je wel een 2,5" - 3,5" bracket moeten gebruiken voor die ssd.

Kijk wel na of er een sata-poort beschikbaar is, anders moet je er nog een sata-kaartje bijplaatsen. Als je geen sata-connector op je voeding beschikbaar hebt zal je daar ook een molex2sata connector moeten bijhalen.

Kortom: als het moet kan het altijd.

Kies je voor de notebook&desktop optie dan heb je er wat extraatjes bij om de installatie makkelijker te maken. Kijk zelf even wat je allemaal extra nodig hebt en of dat meer of minder kost dan het prijsverschil. Weet je meteen waarmee je het voordeligst uit bent.

Ik zou overigens niet die kingston overwegen. Kijk liever naar de Crucial M500 120 GB. Veel beter gerief voor slechts €3 meer.