kan ik 2 groepen powerline adapters aansluiten?

Hallo,
Ik heb een xbox one ge pre-orderd. Deze wil ik gaan verbinden met een netwerkkabel dit doormiddel van powerline adapters. Nu hebben wij een router bij de pc staan deze met verschillende uitgangen. Welgeteld 4 voor bedraad internet waarvan er al 2 in gebruik zijn, één voor de pc en een voor internet over het stroomnet.

We hebben 3 powerline adapters gekregen bij kpn en alle 3 in gebruik dus daar heb ik er geen van over voor de xbox. Ook hebben we dicht bij de pc geen stopcontacrt meer over enkel alleen in de powerline adapter van kpn.

Nu luidt mijn vraag:
Kan ik een ander setje aansluiten op het stroomnet door hem in het stopcontact van de powerline adapter van kpn te stoppen? En welk setje is dan goed?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Antwoorden (1)

Gewoon 1 dezelfde kopen als je al hebt van de kpn.
3 is niet het maximum die op het netwerk mogen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het punt is dat ik geen enkel idee heb welk type en welk merk het is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je die niet gewoon per stuk kopen in de kpn winkel ? Dacht ik namelijk wel gezien te hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een Devolo dLAN 650+ Triple. Supersnel.