Mijn laptop wil niet meer opstarten, aanknop kapot?

Het gaat om een laptop van die hp paviliion g7 series.
Ik heb al geprobeerd om 30 seconden de aanknop in te drukken om de laptop te ontladen en vervolgens met alleen netstroom hem aan proberen te krijgen, het werkt daarna nog steeds niet.
Mijn moederbord is niet kapot, want het lichtje dat er stroom inzit schijnt nog wel, hoe kan ik dit zelfstandig maken?
Voordat ik dit probleem had is er zo'n plakband houder vanaf een plankje op mijn laptop is gevallen, het is gevallen linksonder op de laptop ( met open scherm hij stond nog aan )
En het aanknopje zit juist rechtsboven.

Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Doe eens de batterij voor 10 seconde eruit en er dan weer in ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mischien een monteur? Beter een paar euro weg dan dat je hele pc het niet meer doet