Wie kan mijn vertellen waarom mijn Laptop niet opstart als de Externe HD 1 TB WD my passport is in geplugd , en ik een piepen geluid krijg ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als die externe disk aangesloten is probeert je laptop klaarblijkelijk op te starten van die disk. Je kunt in je BIOS instellen dat je externe disk geen bootdisk is, dan doet zich dat probleem niet meer voor.
escape
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ ik heb dat ook, met 1 van mijn 2 WD externe schijven. Degene met alle data back-up doe het niet en de schijf met alle films wel. Waarom de ene wel en de ander niet, geen id. Maar ik heb ook in de bios staan dat usb voor de vaste hdd moet opstarten. Als ik dat uit zet werken ze allebei zonder dat de pc probeert er van op te starten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dat ook dat mijn pc of laptop niet opstart als HD al aan staat. Ik las het op door eerst de pc of laptop op te starten en daarna de HD aanzet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het 3 piepjes zijn kan het ook een probleem zijn met je RAM, maar als je computer het inderdaad alleen doet als de externe hdd is aangesloten dan kan je dit instellen in je bios zoals eerder genoemd.