Is het normaal dat mijn MacBook Pro gloeiend heet wordt?

Tijdens het kijken naar een serie op Netflix, wordt mijn MacBook Pro gloeiend heet. Is dit normaal? Vraagt Netflix zoveel van mijn MacBook?

Kan het kwaad dat deze zo gloeiend heet wordt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (1)

Ja, voor elektronica is warmte schadelijk. De levensduur wordt er flink door verkort. Ik vermoed dat er iets mis is met je ventilator of dat er stof in je MacBook zit. Laptops hebben een heel groot constructieprobleem, namelijk de warmte-afvoering. Je kunt ook een externe laptopkoeler aanschaffen, zoals de Cooler Master Notepal Ergostand II (http://tweakers.net/pricewatch/330680/cooler-master-notepal-ergostand-ii.html), maar daar wordt het stof in de laptop zelf ook alleen maar meer van dus je moet zo'n koeler wel met mate gebruiken, maar ook niet weer nooit gebruiken.