Kan ik de sticker (Intel Core i5) aan de binnenkant rechts onder van mijn laptop verwijderen?

3 weken geleden
in: Hardware
2.3K
TurfGraver
3 weken geleden
Gaat je vast lukken.

Antwoorden (1)

Dat kan wel maar als je hem wil verkopen is het een minpuntje. Voor de werking zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken.
3 weken geleden
VraagAntwoord66
3 weken geleden
Verkoop zal niet veel uitmaken. Men kan het type gewoon googelen om erachter te komen welke processor erin zit
janjan
3 weken geleden
Zo'n sticker geeft wel extra vertrouwen en is zo €50,- waard
TurfGraver
3 weken geleden
Voor nog geen 2 euro online sticker te koop. :/
VraagAntwoord66
3 weken geleden
Nee niks waard. I5 is sowieso niet veel waard, aangezien i9 al uit is
BonBonvanJohn
3 weken geleden
Zo'n sticker wekt geen vertrouwen anders plak ik wel een i9 sticker op een i3 computer
LeonardN
2 weken geleden
@VA
Je doet het lijken alsof i9 een nieuwer model is (zoals een iPhone 9 nieuwer is dan een iPhone 5). Echter elke generatie worden er i3/5/7/9 uitgebracht.