wat is de beste processor en videokaart voor hardcore gamen (niet meer dan totaal 250 euro)?

Games zoals wildstar en wow. En het liefst ook voor twitch streamen als je er een weet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Samen meer dan 250€ of per stuk niet meer dan 250€?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het liefst samen want ik wil maximaal 650 euro aan pc uitgeven. Ik heb al toetsenbord, muis enz.

Het beste antwoord

Je hebt een laag budget, daarom zal je voor budget componenten moeten gaan. Als videokaart heb ik de Msi gtx 750 ti 2gb OC gekozen voor je

Toegevoegd na 3 minuten:
En als processor de AMD FX 6300. Samen kom je op 225€ uit, maar dat kan misschien uitlopen tot €250,-. Voor i5 is je budget te laag, dus ik verkies de videokaart boven de processor. Ik hoop dat dit helpt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de hulp :p