Mijn functietoetsen functioneren niet zoals ze zouden moeten functioneren, hoe moet ik dit veranderen?

De functietoetsen op mijn net nieuwgekochte asus laptop werken niet naar behoren. Op de f toetsen staat bijvoorbeeld bij f11 dat deze het geluid zachter zou moeten zetten maar als ik deze toets indruk dan opent hij fullscreen terwijl deze optie eigenlijk onder f8 zou moeten zitten.
Weet iemand hoe ik dit moet veranderen? Want zo krijg ik mijn geluid en mijn backlit keyboard niet harder/feller en zachter/minder fel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Alleen F11 geeft inderdaad full screen, dat werkt altijd zo.
Maar toets je éérst de Fn (zit linksonder) in en dan daarbij de F11, dan voert de laptop de in het blauw aangegeven functie uit.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je! ZE werken dus wel gewoon