Wat zijn laptops die er uit zien als game laptops?

Ik wil een nieuwe laptop kopen voor lichte games en projecten voor school, maar ik wil wel dat hij er uit ziet als een game laptop. Daarmee bedoel ik dingen zoals verlicht en gekleurd toetsenbord, lichtjes op sommige plaatsen enzovoort. Weet iemand laptops die niet game laptops zijn maar er wel zo uit zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

MSI maakt laptops die er uit zien als toffe game laptops
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als geld geen probleem is dan zou ik een Razer Blade zeker aanraden het is zo rond de €2000 en €3000 hij lijkt op een macbook pro maar dan veel mooier en veel krachtiger en hij draait op windows.

Neem geen laptop met amd processor tenzij je wilt dat je batterij in 10 minuten leeg is.

Msi laptops kosten ook rond de €1000
Maar ze hebben geen rare verlichting volgens mij maar wel toetsenbord verlichting
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eigenlijk is geld wel een probleem. Ik heb maar 600 euro ter beschikking en het hoeft niet een heel goede laptop te zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens rond op de Tweakers.net Pricewatch.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb dit antwoord een min gegeven om de volgende redenen:
- Dat de Razer Blade mooier is dan een Macbook, is jouw smaak, en dus niet van belang voor de vraag.
- Voor iemand die nog op school zit is €2000,- een ontzettend hoog bedrag. Dit kunnen weinig studenten/schoolgaande jongeren betalen.
- Waarom AMD afkraken? Een op AMD-gebaseerde laptop hoeft niet per sé snel leeg te raken. Er komen hier meer factoren bij kijken.