mijn toshiba laptop start niet meer op na een reset hoe los ik dit op?

mijn toshiba laptop satallite l670-1dtvstart niet meer op na een herinstalatie van windows 7 ik kan nog wel in het boot menu maar hij start niet meer op het windows logo komt ook niet meer

Toegevoegd na 1 minuut:
het is een l670-1dt werd verkeerd neergezet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

Kijk of eerst de versie van Win 7 nog overeenkomt met je oude win 7. Als ie klopt kun je proberen Windows opnieuw te installeren (Misschien is er iets fout gegaan tijdens de installatie) anders moet je even langsgaan bij een computer winkel. Die kan je computer dan repareren