Wat voor vormfactor heeft mijn moederbord?

Mijn moederboard is een Packard Bell imedia s3810. Ik wil een nieuwe computerbehuizing kopen, vanwege de grootte van mijn videokaart & betere koeling.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (2)

Ik geloof dat je een micro ATX moederbord hebt, in ieder geval geen ATX moederbord (wat de standaard moederborden zijn).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mag ik vragen hoe je daar bij komt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, het is idd een kleine behuizing dus iets als ATX zou er niet ingaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
precies :)
Je kunt je moederbord opmeten met een meetlint. Zoek de overeenkomstige afmetingen op in onderstaande link. Dan zie je welke form factor voor jouw moederbord geldt.