mijn videokaart maakt piep geluid waar kan dat aan liggen?

het is een asus amd radeon 5870 en ik heb geen beeld

Toegevoegd na 52 minuten:
de videokaart heeft 500 watt nodig ik heb 580 watt mischien kan het daar ook aan liggen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan hou je dus nog voor de rest van de PC 80 watt over. Dat is veel te weinig! De rest heeft bij een zuinige configuratie minimaal 150 watt nodig!

Antwoorden (2)

Stof tussen je fan.

Je moet gewoon ff de stofzuiger tegen je fan aan zetten dan zou het wel over moeten zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vermoedelijk zit je videokaart niet goed in zijn slot. Kaart er uit halen de boel netjes schoonmaken en de kaart weer opnieuw plaatsen. Let op dat de kaart niet scheef in het slot zit. Succes!