Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn autoradio met usb poort die maximum 1GB aankan, toch een stick van 16 gb volledig laten aflezen ?

ik wil 16 gb muziek op mijn stick, maar mijn autoradio erkent maar tot 1GB. Kan ik mijn radio wijsmaken dat mijn stick 16 keer 1GB is en die 16 delen om beurten raadpleegbaar zijn ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tobias 39 denkt dat het wel kan maar dan suggereert hij dat de autoradio van zichzelf een harde schijf heeft van 1 GB. Dat maak ik niet op uit jouw verhaal. Jouw USB stick is nooit helemaal leeg, ook al heb je er zelf niets opgezet. Er staat altijd een klein stukje software op, anders kan hij niet functioneren. Wanneer jij de stick in een apparaat stopt (in jouw geval de autoradio) zal dat stukje software uitgelezen worden door dat apparaat. Als het apparaat "ziet" dat de capaciteit van de stick groter is dan wat hij zelf aankan, dan kan hij hem gewoon niet uitlezen. Ook niet als je er maar één GB op zou zetten. Dit stukje software kun je zelf niet veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja je radiokan 1gb aan en je USB 16gb dat betekent dat je 1 gb op je radio kan zetten en 16 op je stick dus waarschijnlijk kan je in totaal 17 gb afspelen (probeer eens uit)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mijn autoradio doet alsof mijn 16gb stick er maar eentje is van 1GB. Ook al verdeel ik die in 16 mappen van 1gb. Dat wil ik dus nu op een andere manier omzeilen. Zou partitioneren helpen ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jouw USB stick is nooit helemaal leeg, ook al heb je er zelf niets opgezet. Zo koop je hem ook in de winkel, Er staat altijd een heel klein stukje software op, anders kan hij niet functioneren. Dit stukje software wordt uitgelezen door het apparaat waar je hem instopt. In jouw geval de autoradio. Wanneer jouw autoradio "ziet" dat de stick een grotere capaciteit heeft dan dat hij zelf aankan, dan zal de autoradio deze gewoon niet uit kunnen lezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan ik mijn radio dan wijsmaken dat hij dat wel aankan of dat hij een keuze opgeeft welke mappen of partities hij moet inlezen ?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding