Waarom veranderd helderheid automatisch van me windows 7 laptop?

Ik kom dus terug van school, start ik pc op zoals altijd, zie ik opeens dat als ik op donkere websites ga dat het donker gaat, en op felle website of felle dingen dat hij verlicht. Hoe los ik dit op want heb al miljoenen tutorials gezien, maar nog steeds niet.. En heb alle soort dingen al geprobeerd.

Ook via de Adaptieve helderheid gedoe.. Dit heb ik dus niet eens op mijn laptop :/

Ik wil dit zo snel mogelijk opgelost hebben!

In de bijlage vind je m'n laptop eigenschappen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Antwoorden (2)

Rechtermuisknop op het bureaublad:
- Aan persoonlijke voorkeur aanpassen
Vervolgens rechtsonder:
- Schermbeveiliging
In het nieuwe scherm:
- Energie-instellingen wijzigen

Daar zijn waarschijnlijk meerdere schema's te vinden, zoals "Gebalanceerd", "Energiebesparend" en misschien "Hoge prestatie's".
Nu schakelt het beeldscherm van een laptop automatisch over op verschillende standen, afhankelijk van beschikbare accu spanning, netstroom, inactieve gebruiker, e.d. Om daar echt van af te komen zul je de helderheid voor elk schema en elke beschikbare spanningsbron in moeten stellen en "beeldscherm dimmen" opties uit (op "Nooit") zetten.
En/of een schema kiezen dat je altijd wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk staat dat zo ingesteld.