Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom veranderd helderheid automatisch van me windows 7 laptop?

Ik kom dus terug van school, start ik pc op zoals altijd, zie ik opeens dat als ik op donkere websites ga dat het donker gaat, en op felle website of felle dingen dat hij verlicht. Hoe los ik dit op want heb al miljoenen tutorials gezien, maar nog steeds niet.. En heb alle soort dingen al geprobeerd.

Ook via de Adaptieve helderheid gedoe.. Dit heb ik dus niet eens op mijn laptop :/

Ik wil dit zo snel mogelijk opgelost hebben!

In de bijlage vind je m'n laptop eigenschappen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Rechtermuisknop op het bureaublad:
- Aan persoonlijke voorkeur aanpassen
Vervolgens rechtsonder:
- Schermbeveiliging
In het nieuwe scherm:
- Energie-instellingen wijzigen

Daar zijn waarschijnlijk meerdere schema's te vinden, zoals "Gebalanceerd", "Energiebesparend" en misschien "Hoge prestatie's".
Nu schakelt het beeldscherm van een laptop automatisch over op verschillende standen, afhankelijk van beschikbare accu spanning, netstroom, inactieve gebruiker, e.d. Om daar echt van af te komen zul je de helderheid voor elk schema en elke beschikbare spanningsbron in moeten stellen en "beeldscherm dimmen" opties uit (op "Nooit") zetten.
En/of een schema kiezen dat je altijd wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk staat dat zo ingesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding