kan mijn grafische kaart 3 schermen aan?

hallo ik wil graag 3 schermen op mijn gpu aansluiten (3x battlefield/minecraft) maar ik weet niet of hij dat support?
het is een msi gtx 750 ti 2gb gaming
alvast bedankt
(processor:amd a6-6400k black edition over clock 4,3 ghz)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Antwoorden (2)

De msi gtx ti 2gb begint bij 2 beeldschermen wat meer vermogen te vragen maar zou 3 beeldschermen wel aankunnen op 5760 x 1080.

Toegevoegd na 2 minuten:
Minecraft zou hij sowieso wel kunnen doen, maar met battlefield zou er een kans kunnen bestaan dat je de graphics omlaag moet zetten, maar volgens de recensies zou hij de laaste games aankunnen (bf4 etc)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik wou hem zo hoog mogelijk overglocken omdat hij twinfrozen heeft misschien dat
en ik heb een krachtige 700w psu
het kan maar verwacht niet dat je in surround gaming goede performance hebt