kan mijn Amd/Nvidia Game pc Ultra trekken?

Ik heb het volgende:
-Amd FX 8-Core 3,5Ghz
-Nvidia GTX 760 2048MB
-8 GB DDR3 Ram (1600Mhz)
-2TB HDD
-Windows 7 ultimate X64
ik wil het volgendd:
-Battlefield 4 Ultra Settings
-COD Ghost Ultra Setting
-COD Advanced Warfare (komt november uit) Ultra settings
kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles op een 1920x1080 Full HD IPS paneel! 144 hertz...

Het beste antwoord

Nee. Althans je geeft aan een 144hertz scherm te hebben.

Om 1920x1080@144hz op ultra te draaien zal je met CF of SLI moeten gaan werken. Een Scherm hoger dan 60hz kopen heeft alleen zin als je ook die max framerate gaat draaien.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kan drie dingen doen:

Medium + GTX780ti of R9 290X en dan 144hz
Ultra + SLI/CF en dan 144hz
Ultra + wat dan ook en dan voor jan doedel een 144hz scherm kopen (of juist concluderen dat 144hz scherm kopen zinloos is).

Toegevoegd na 5 minuten:
"wat dan ook" moet zijn " mindere prestatie dan SLI

Toegevoegd na 1 uur:
Kan iemand de min verdedigen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat ik in de gedachte van die persoon kan komen. je hebt het te veel over die 144hz, maar ultra graphics hebben "niks" met de framrate te maken. ik denk dat iedereen er hier vanuit gaat dat we gewoon om een standaard 45-60 frames draaien. en daarmee zal die ultra denk ik wel trekken. of optie 2 iemand is jaloers op je :P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke game je ook speelt. 144 Hz halen? Dus dat is niet de bedoeling, ook niet van een 144 Hz scherm. Dus om daar nou in het antwoord over uit te weiden? Niet helemaal mee akkoord...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is dan het idee van een 144hz monitor?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je koopt een 760 een 144hz scherm en wil BF4 op Ultra spelen wat resulteert in een FPS-waarde lager dan 60hz.... Nou in mijn ogen gooi je dan ergens geld weg, of geef je niet genoeg uit. Ofwel je kan gewoon een normaal scherm kopen of je zal iig over de 60hz heen moeten gaan.

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk wel.

Een amd in een game pc zou ik nooit aan denken maar gelukkig is het belangrijkste onderdeel de grafische kaart en de gtx 760 kan bijna(!) alle games op maximale settings aan.

Een tikje beter is de radeon r9 280
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de rest van je specs zijn ruim zat, de gtx 760 zat ik over te twijfelen maar youtube geeft je het voordeel van de twijfel. iig voor call of duty ghosts dan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dit kan ik heb zelf een gtx760 en een 1920x1080 200hertz monitor. Maar wel met 60hertz output. Ik speel zelf Battlefield 4 makkelijk op ultra in 1080p wel met anti aliasing wat lager maar het werkt perfect!