Acer scherm verkleurde pixels?

Hoi ik heb een acer scherm 24inch gekocht en sinds een tijdeje na me nieuwe videokaart krijg ik als ik me scherm aan zet soort dode pixels maar na een tijdje gaan ze weg.
of als ik me scherm opnieuw aan zet?

wie kan me helpen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dit zou kunnen komen voor je vga kabel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die vaste pixels kunnen na een tijdje blijkbaar weer ontwaken.

Om te proberen ze definitief wakker te krijgen zodat je ook na het starten er geen last meer van hebt kan je ze misschien eens met wat meer geweld aanpakken: