Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een EZCAST M2 HDMI dongel gekocht, maar ik krijg hem niet werkend op mijn Sony Smart tv. De SSID naam en wachtwoord komen niet in beeld?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, echter, de ezcast dongel zit in de tv en zet zelf een wifi netwerk op, gaat dan volgens mij niet via een router.
Volgens de gebruiksaanwijzing moet er een ssid in het scherm komen te staan, maar dat gebeurd niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien moet je eerst eens zoeken naar het wifi netwerk? Misschien vind je het wel en kan je verbinding maken om dan een en ander verder in te stellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je in de instellingen van je tv moet duiken om optie 'connect via wifi' oid aan te zetten. Zal misschien een fabriek standaard instelling zijn die je moet aanpassen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het was een soort breukje in de micro usb voedingskabel waardoor hij te weinig stroom kreeg, nu gelukkig opgelost.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding