Waar in Hilversum kan ik een nieuw scherm in mijn iPod touch (2g) laten zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Waar je deze gekocht hebt! :)

Anders naar een 'Apple dealer' gaan, die hebben vast wel juiste contacten om je te helpen! Zou wel eerst een paar afbellen om te kijken welke het goedkoopste is :)

Alle officiele Apple verkooppunten in Hilversum (zijn er blijkbaar 5):
http://www.apple.com/nl/buy/locator/map.html?tySearch=1&viaProduct=1&viaSpecial=-1&strCountry=NLD&lat=52.2233305&lng=5.177503&gCountry=NL

Beste kans heb je waarschijnlijk bij de eerste hit, dat is een Premium Reseller.

MACHOUSE HILVERSUM
KERKSTRAAT 2
1211 CN - HILVERSUM
Tel.: 035-7503290

hilversum@iamstore.nl
www.i-amstore.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je iPod laten opsturen naar een reparatie bureau. Stuur een mailtje naar info@ipod-service.nl voor informatie of kijk op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
free record shop of dicsons in hilvertshof.
Of de zaak waar je ehm hebt gekocht.