Wat is een goede videokaart die de nieuwste games kan afspelen in de prijs klasse 100 t/m 200?

Toegevoegd na 8 minuten:
* Euro

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De Sapphire Toxic R9 270X 2GB GDDR5 is denk ik wel een goede om te gamen, hij kost op de site waar ik hem gevonden heb €203

Ik zou zeker niet goedkoper (en dus meestal ook slechter in kwaliteit) gaan als je er mee wilt gamen, je kan evengoed een videokaart van €100 kopen en waarschijnlijk zal je er in het begin nog redelijk content mee zijn, maar binnen 2 jaar zul je een nieuwe moeten aanschaffen omdat hij de games dan niet meer aankan. Je koopt beter nu een iets duurdere en dan ga je er lang geniet van hebben. (en méér geniet -> betere gamekwaliteit)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De R7 en R9 kaarten zijn inderdaad erg goede videokaarten voor gamers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De 270X is nog een stuk goedkoper te vinden: http://tweakers.net/categorie/49/videokaarten/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouT4SIFqcmeQHW6hjpKBYnpqcGZValKVqYGOiCNyam-mXlKVkBOMVCZW2ZOSWpRsZJVtZKREYgsS8xRsopWMjc2NFCKra2tBQA
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou voor de r9 270 gaan, niet het X-model dus. Deze hebben dezelfde hardware, maar lopen op een lagere kloksnelheid. Ze zijn wel een stuk goedkoper!