Mijn RAM geheugen zit al(bijna) vol als ik alleen chrome heb openstaan (90%) Hoe kan ik dit verminderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.9K
capthavoc
10 jaar geleden
Denk niet dat chrome daar de oorzaak van is maar je hele overall configuratie
probeer een advance systemcare free ?
en doe een goeie scan
tip je kan een gratis versie pro krijgen deze is 30 dagen geldig
voordat ie terug valt naar de free versie
met deze kan je ene hele deep scan doen
dat zou de zaak al aardig kunnen opknappen
daarna zou de free versie je als aardig kunnen helpen de zaak schoon te houden
Je krijgt ook andere mogelijkheden zoals defragmenteer en uninstaller www.iobit.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke window versie heb je?
Hoeveel ram?

Antwoorden (2)

Met een vol RAM-geheugen kan een systeem niet goed nadenken. Zelfs bij simpele functies, zoals rechtsklikken met de muis, kan het tientallen seconden duren alvorens je computer reageert.

RAM-geheugen kan om allerlei redenen vollopen, en zeker na een zware installatie kan je systeem soms erg vertraagd achter blijven. Opnieuw opstarten is dan de boodschap. Maar niet met de handige Memory Cleaner van Microsoftprogrammeur Koshy John.
http://www.zdnet.be/article/154196/houd-je-ram-in-topvorm/
10 jaar geleden
Ik zou als ik jou was eens kijken of het bestaande RAM uitgebreid kan worden, Ik weet dat bijv. W-7 aan 2 GB net genoeg heeft dus als je er dan nog iets anders mee gaat doen is het geheugen vol belast en zal er vertraging gaan optreden. Zie het maar als een autosnelweg met een smalle brug er in. zodra het drukker gaat worden gaat het verkeer opstropen om over de brug te geraken, zo werkt het ook met jou RAM, als je niet zoveel doet gaat het wel goed maar als je meer dingen tegelijk gaat doen of een zwaar programma gaat draaien levert het problemen op