Hallo, kan ik met deze PC Battlefield 4 op high/ultra spelen en hoeveel FPS zou ik hebben met League of Legends? Alvast bedankt!

PC Specs

€955,-

Cooler Master K-380 Advanced
600 Watt Cooler Master voeding
Intel® Core™ i5 4430 3.00 GHz
Standaard koeling
MSI B85-G43 Gaming
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen
1000 GB Sata III Hardeschijf
DVD Brander
Nvidia GTX760 2GB
1Gbit netwerkkaart
Windows 8.1 NL 64Bit

-Twan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik zou niet zo weten hoeveel FPS haalt.
Maar ik kan je wel garanderen dat battlefield 4 zoiezo goed draait op ultra.

Tipje!
Kijk even op YouTube of iemand met de zelfde kaart ook battlefield 4 speelt. Zo kun je het vergelijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je wilt weten of een bepaald spel goed draait op je videokaart is het altijd handig om er wat filmpjes van op te zoeken. Dat geeft een goede indruk over het wel of niet goed draaien van een game.

In dit geval vraag je naar high / ultra settings, ja dan moet je wellicht even specifiek op de gebruikte settings bij de filmpjes letten maar meestal zijn die filmpjes sowieso met hoge settings want dat is "stoer".

Battlefield 4
http://www.bing.com/videos/search?q=GTX760+battlefield+4&FORM=HDRSC3

League of Legends is niet zwaar. Zonder v-sync moet je kaart wel een paar 100 fps (tussen de 200-400) kunnen produceren. En dan is v-sync ook niet meer nodig trouwens, maar ik zou het aan laten staan want dan hoeft je kaart ook niet naar volle kracht te werken wat weer energie, warmte en lawaai scheelt.