Waarom presteert mijn computer zo slecht?

Mijn computer heeft de volgende specs:
AMD Game PC
Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Groen,
700 watt Cooler Master voeding,
AMD Zambezi FX-8120, 8-Core,
Fluisterstille PC,
Asus M5A78L-M/USB3,
7.1 Geluidskaart,
12GB DDR3 Werkgeheugen Corsair,
500 GB SataIII Hardeschijf,
DVD Brander Optical Disc Drive,
AMD Radeon 7950 3GB,
51-in-1 Cardreader,
1Gbit netwerkkaart,
Windows 7 Home Premium 64Bit + Gratis Windows 8 Pro,

De amd radeon 7950 3gb is vervanger door een royalking.
Bij spellen zoals League of Legends en Battlefield 3 heb ik op max settings rond de 20 fps. Met rome total war 2 moet ik er niet aan denken om de settings hoger dan gemiddeld te zetten, omdat anders alles lagt.
Heeft iemand misschien hier een oplossing voor?

Gr.

Toegevoegd na 13 uur:
Edit: Dit is de videokaart:http://www.club-3d.com/index.php/products/reader.en/product/radeon-hd-7950-royalking.html
Ook heb ik de 3dmark resultaten erbij gezet.
Hij stond op 1280x720p dus nog niet op FullHD.
Ik heb hier zelf niet veel verstand van dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Toegevoegd na 1 dag:
Edit: Ik heb de GPU-Z uitgevoerd. Foto van de resultaten is bijgevoegd.

Toegevoegd na 1 dag:
Omdat ik maar 2 foto's kan toevoegen doe ik het nog even zo. Als ik mijn muis op het vraagteken houd, staat er het volgende:
The graphics card reports that it supports:
PCI-Express x16 v3.0

It is currently running at:
PCI-Express x16 v2.0.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dat is moeilijk te zeggen, qua hardware heb je een prima machine, daar zou het, als er niks stuk is, niet aan mogen liggen. (je kunt twijfelen aan het nut van een 8-core processor, een quad core zal waarschijnlijk betere prestaties leveren omdat die cores niet fatsoenlijk benut worden)

Heb je al eens een benchmark gedaan met 3dmark? http://www.3dmark.com/

Welke grafische kaart zit er nu in? Want van de royalking zijn meerdere modellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens met GPU-Z hoe je kaart erbij hangt, belangrijk zijn de dingetjes waar ik een pijltje bij heb gezet....(zit je kaart wel in een 16x lane PCI-e slot? bijv.)
Verder heb je een puike machine, benchmark 'm met FUR zoals in het andere antwoord is aangegeven....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de test gedaan, zie de bewerkte vraag.