Misschien, misschien ook niet.

Dat hangt er volledig van af welke recorder jij hebt.

Bij de ene recorder zal de harddisk vervangen onmogelijk zijn,
bij de andere recorder zal dit geen probleem zijn,
en bij nog een andere recorder zal het mogelijk zijn om op te nemen naar een externe harddisk.

De oplossing zul je dus vooral zelf moeten zoeken in de handleiding van je recorder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet zonder de Hard Disc te vervangen.
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk door er een ander apparaat aan te hangen...
paulus811
10 jaar geleden
Ik ken geen enkele decoder die naar een externe opslag kan schrijven en vrees dus dat dit antwoord klopt. Zomaar even de hd vervangen is minder simpel dan het lijkt, want grote kans dat de decoder deze niet herkent. Het is tenslotte geen pc.