Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is mijn laptop te repareren?

Mijn Medion Akoya P8614 geeft geen beeld meer. Als de laptop op een ander beeldscherm wordt aangesloten, dan ook geen beeld. De laptop start wel op. Vermoedelijk videokaart kapot. Is deze te vervangen? Is dat kostbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In een laptop zit de videokaart meestal geïntegreerd, daarom is het moeilijk om het te vervangen. Ik denk dat je dan je hele moederbord moet vervangen en dat is uiteindelijk een duur grapje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een grafische chip kan op 3 verschillende manieren geïntegreerd zijn. Of deze te vervangen is hangt ten eerste al af in welke van deze 3 vormen in jou laptop voorkomt en hoe dat onderdeel in elkaar is gezet.

Sowieso zal het bij een laptop een kostelijke affaire worden. In een laptop zit alles te dicht op een. Het kost dus erg veel tijd, als het al mogelijk is, en je zal dus veel geld kwijt zijn aan werkuren alleen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding