Ik heb een computer (Compaq) en een PHILIPS beeldscherm maar mijn beeld doet heel erg raar zie uitleg?

Hi, mijn vorige vraag is verwijderd door onvoldoende informatie dus ik vertel het wel uitgebreider.

Ik heb hem net laten vallen omdat ik hem even moest verplaatsen
Ik zie pagina`s 3x en in het zwart/wit of gemengde kleuren kan ik er zelf iets mee doen of moet ik hem na de winkel brengen alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hi, als het goed is heb je erachter een soort kaste bij je beeldscherm vast en zeker zit die kabeltje een beetje los of is hij eruit gegaan ik denk dat het daar aan zit ik hoop het voor je
Sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

controleer inderdaad de kabels eens, maar wat heb je nou laten vallen, de pc of het scherm??????