Zorgt een SSD kaart voor betere fps?

Spreekt redelijk voor zich neem ik aan.. Ik vraag me af of het meer dan alleen je snelheid van laden en opstarten beinvloed, aangezien ik zelf op het
punt sta een nieuwe game laptop te halen :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een ssd gaat de laad tijden van een game heel erg veel sneller maken ik heb zelf zon corsair :D games laden in een paar seconden :)

Antwoorden (1)

Processor + Memory + GFX kaart bepalen voornamelijk de FPS in het spel, een SSD zorgt wel dat je game sneller laadt....