wat kan ik doen tegen deze Probleem videokaart " AMD RADEON HD 6450 " ?

Normaal krijg ik HD beeld maar sinds gisteren werd mijn beeld super groot en de teksten werden ook wazig dan ben ik naar mijn scherm instellingen gegaan ik heb alles hoog gezet zoals ik dat normaal deed maar niets hielp het was niet meer super groot maar wel nog steeds wazig, er kwam een error te voorschijn en er stond dat ik geen stuur programma had of zo iets voor mijn videokaart AMD RADEON HD 6450, en er iets niet werkte kent iemand deze probleem want ik wil het wel snel opgelost krijgen want ik kijk films maar het is niet meer prettig met slecht beelg en mijn computer is nu ook heel traag ik weet niet waarom, iemand ?

Toegevoegd na 34 minuten:
Afbeelding bijgevoegd.

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik kan het zelfs niet meer op slaapstand zetten ...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (3)

Even op de site van die grafische kaart de updates dowloaden en installeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Misschien een nieuwe videokaart kopen? Ik zelf vind die radeon spullen troep...maar dat ben ik.
Weet je zeker dat je wel de goeie drivers hebt gedownload? Kijk even voor de zekerheid of je wel de AMD RADEON HD 6450 hebt, en download daarna de drivers, ik kan je eventueel ook een link geven al zou je dat willen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk idd eerst of je wel die videokaart hebt.

Ga naar uitvoeren en tik in: dxdiag

Dit is het diagnostisch stuurprogramma van Direct X, klik dan op de tab beeldscherm.

Nu zou in de linkerkolom je videokaart moeten staan en in de rechterkolom je Driver.

Als je een AMD Radeon HD 6450 blijkt te hebben zou ik de driver opnieuw installeren.
Ga naar deze site:
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

En vul je gegevens in. en download het .exe bestand en installeer het, nu zouden na opnieuw opstarten al je problemen weg moeten zijn.