Welk geluidskaart kun je op de Gigabyte Z77N-WiFi het beste gebruiken?

Welk geluidskaart is voor de Gigabyte Z77N-WiFi het beste?

Weet iemand misschien welk goede geluidskaart op de Gigabyte Z77N-WiFi Moederbord aangesloten kan worden?

Ik zit een PC in elkaar te zetten, alleen ik heb een goede geluidskaart nodig.
Kan iemand mij helpen a.u.b. ?

*Deze PC zal in een muziek studio worden gebruikt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Sorry voor het late antwoord, maar er kan elke pci-e geluidskaart op worden aangesloten. Dit gaat wel alleen als je deze pci-e slot nog niet gebruikt voor een videokaart.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een externe geluidskaart gebruikt is een speciale interne geluidskaart niet eens nodig, de geluidskaart van je moederbord is dan meer dan voldoende.