Kan ik mijn router "ongestraft" op een modem in een ander huis aansluiten? En dan nog draadloos internetten met mijn laptop?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik bedoel uiteraard: nog draadloos internetten met mijn laptop in dat andere huis........ :S

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
3.2K

Het beste antwoord

Dat kan als je router automatisch een IP adres krijgt (dat is meestal zo) en je andere modem een internetverbinding heeft. Als je de router aansluit zal het modem een IP adres uitdelen aan je router en de draadloze instellingen zullen hetzelfde zijn gebleven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een router is eigenlijk niets anders dan een doorgeefluik. Als de router goed is geconfigureerd krijgt zorgt hij dat alle signalen worden doorggeven aan de computers die ermee zijn verbonden, bedraad of niet bedraad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan ongestraft, maar hij zal niet werken die laptop van jou...