Als je scherm los maakt van laptop zal hij dan nog werken?

het zit zo, scherm van mijn laptop is gebarsten, was van bureau gesprongen...

nu had ik nog een scherm staan van pc die ik met laptop verbonden heb.

alles werkt nog perfect behalve het scherm dus, kan ik deze afnemen?

zo win ik plaats op mijn bureau

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

het kan wel maar ik denk dat jij beter je laptopscherm kan repareren.
het is in princiepe eenvoudig, je moet alleen een paar tientjes betalen voor een nieuw scherm.
http://www.youtube.com/watch?v=N22N4q9YNNM