hoe moet ik mijn Acer 7720G terug zetten naar fabrieksinstellingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Antwoorden (1)

Als er op je laptop een recovery partitie zit dan kan met tijdens het opstart op alt-f10
drukken.
Dan kom je in het recovery menu.
Kijk daar even goed of je de de term fabrieks instellingen of factory defaults o.i.d ziet staan \ want er is ook een herstel windows optie (meestal) maar deze verwijderd niet je gegevens )
zoek ook even naar de optie DVD recovery set branden
als je nog nooit de recovery dvd set hebt gebrand
dan kan je dat eerst doen, die heb je verder niet meteen nodig, maar is erg belangrijk als backup.
het hoeft niet perse, je kan meteen door naar fabrieksinstellingen terug zetten
maar mocht je deze laptop willen verkopen en daarom hem terugzetten wijs dan de koper wel even op de mogelijkheid.

heb je geen herstelpartitieen en een dvd kan je via deze site zie link
misschien de download vinden die je nodig hebt, (ik weet niet of dit gratis is natuurlijk)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een aanvulling : Bij gebruik van Windows 8 : Houdt shift ingedrukt en druk op "Opnieuw opstarten", nu kom je in het recovery menu van Windows 8.