Wat is een algemeen PnP Beeldscherm?

Wat is een PnP Beeldscherm en is het schadelijk als je deze bij
instellingen (win8)(zie bijlage) verwijderd?

Mvg, Jaimy

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
11K

Het beste antwoord

elke monitor is tegenwoordig een PnP monitor
verwijderen kan maar heeft geen zin het is de monitor waar je nu naar kijkt
als je herstart installeert hij zich vanzelf weer
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik momenteel mijn externe scherm... Ik heb namelijk een laptop en mag geen pc van mijn ouders, dus gebruik een monitor en toetsenbord.. Het algemeen PnP scherm is dus mijn geïntegreerde laptopscherm?

Andere antwoorden (1)

PnP staat voor 'Plug a'n'd Play' en betekent zoveel als 'inpluggen en spelen' zonder ingewikkelde voorinstallaties en instellingen te moeten doen.

Heel veel apparaten zijn tegenwoordig PnP, zowel computer gerelateerd als huishoudelijke apparaten.

Een monitor die PnP is heeft zelf alle noodzakelijke software aan boord om onafhankelijk van de gebruiker te kunnen functioneren. Alle basis instellingen zijn al voorgedefinieerd en het toestel kan zonder tussenkomst van de gebruiker overweg met PnP gebaseerde hardware zoals videokaarten.

Dus het inpluggen van een PnP monitor op een laptop zal door de laptop gedetecteerd worden en de laptop zal deze optie dan openstellen voor de gebruiker.