Zijn er nog laptops te koop met een vierkant of 4:3 scherm?

Of is alles zo vreselijk breed tegenwoordig. Ik werk veel met tekst en zie liever meer tekst boven en onder dan nutteloze witruimtes links en rechts.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Die zijn nieuw niet meer verkrijgbaar en zelfs tweede hands moeilijk verkrijgbaar. Een van de laatste modellen was bijvoorbeeld de Fujitsu-Siemens Lifebook E8110. Die kun je nog tweede hands of "refurbished" aanschaffen via Ebay.
Een alternatief is te kiezen voor minimaal een 17 inch laptop. Dat is dan wel breedbeeld maar wel een mooi formaat scherm. Het voordeel van breedbeeld is wel dat je gemakkelijk met twee documenten naast elkaar kan werken.