Wat betekent 'kit' bij DDR geheugen?

Soms zie ik het woord 'kit' achter DDR(2) RAM staan. Wat betekent dit? Is het belangrijk om hierop te letten?

En wat betekent 'CL4' bij geheugen ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
2.8K

Het beste antwoord

Toen ik voor de eerste keer je vraag las dacht ik 'Michael Knight is toch nooit in Oost Duitsland geweest?"

Maar kit dus...in dit geval 'set'.
Als er een kit van bv 2G aangeboden wordt zijn dat meestal 2 x 1 G bankjes.
Een kit is dus een set van meerdere memory banken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het DDR/DDR2/DDR3 Informatie- en Overklokresultaten-topic ...Na slechts één deel waarin DDR2 werd behandeld is het alweer tijd voor de introductie van een nieuwe standaard, namelijk DDR3. Ongeveer drie jaar geleden ...
gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1219978 - 190k - In cache - Gelijkwaardige

Ik Hoop dat je iets aan deze link heb
Vr Groet Martin
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Corsair - CL4 - RAM / intern geheugen - vergelijk prijzen met ...Bekijk en vergelijk informatie, beoordelingen, vragen & antwoorden en de beste winkels voor RAM / intern geheugen ▪ specificaties, ...
www.beslist.nl/computers/comp_ram/c/latentie_ram~95412~~merk~3567 - 84k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Ook dit antwoord zou je van dienst kunnen zijn
Probeer ook eens google daat komt dit ook vandaan
Vr Groet Martin
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat Andres zegt klopt helemaal alleen heb ik nog een toevoeging. Voor het beste resultaat is het beter om twee keer hetzelfde te plaatsen. Veel moederbords werken beter op 2 x 1 GB dan op 1 x 2GB dit heeft te maken omdat het samenwerkt met elkaar en dus de opdrachten kan verdelen over het DDR. (even heel simpel gezegd) Let er ook op dat het afhankelijk is van het moederbord en besturingssysteem hoe veel er ondersteund word. Windows Vista kan geloof ik maximaal 8 Gb aan als je de 64 bit versie hebt en de 32bits versie kan 4 GB aan.