Waarom flikkert het beeld van mijn laptop en verandert het contrast steeds?

Het beeld van mijn laptop (samsung NP370R5E) flikkert soms en lijkt continu van contrast te veranderen. Ik heb hier nu zo'n twee weken last van. Eerst waren er nog wel periodes dat mijn beeld 'normaal' was, maar nu zijn de kleuren continu niet goed! Iemand een idee wat ik moet doen? Kan nu niet terug naar de winkel daar ik in het buitenland woon. Mijn laptop is trouwens zo'n 8 maanden oud...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

je hebt standaard 2 jaar fabrieksgarantie daar kan je sowieso aanvraag op doen.

kijk eens of je instelingen goed zijn.
als je windows 7 hebt:
start=>configuratiescherm=>energiebeheer
druk op wijzigen wanneer de computer op slaapstand gaat en kijk bij het kopje "het beeldscherm dimmen" en zet deze op nooit.
klik op opslaan, misschien is dan het probleem wel opgelost.

zo niet? dan kan je contact opnemen met de klantenservice van de makers van de laptop.

succes