waarom kan mijn laptop mijn micro sd kaartje niet lezen?

als ik mijn adapter er in duw (met micro sd kaartje) start mijn pc geen programma op zodat ik er bijv muziek op kan zetten maar eerst kon ik dat wel hij staat NIET op lock. weet iemand waar het aan licht en hoe ik dit probleem op kan lossen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je hebt een converter nodig voor micro sd, voor zover ik weet zijn er geen directe lezers voor. Mogelijk stopt u het kaartje in een verkeerde poort.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet zkr van niet want heb het vaker gedaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, ook al verschillende usb poorten gebruikt op je pc? En eventueel een andere pc zodat je uit kan sluiten of het aan je pc of sd kaart licht?