waarom krijg ik mijn wireless nano usb adapter 150n van icidu niet geinstalleerd?

De nano usb adapter van icidu wordt wel herkend door mijn wind.7 desktop en ook automatisch geïnstalleerd. Het stuurprogramma die op een cd-rom staat wordt ook geïnstalleerd, maar ik kom steeds niet in het scherm waar ik de beveiligingscode voor de router moet invoeren. Wanneer ik probleemoplosser raadpleeg, staat er steeds dat er iets mis is met het stuurprogramma. Wanneer ik bij de eigenschappen van de usb-adapter kijk staat dat dit apparaat wèl correct werkt. Iemand enig idee hoe ik dit aan kan pakken??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

verwijder alles even en begin opnieuw door de kaart de deinstalleren onder apparatenbeheer
herstart de pc steek de usb er opnieuw in en de driver wordt opnieuw gevonden
dit keer installeer je de driver op de cd niet !

kijk dan eens of het wel werkt
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd. De nano-usb wlan adapter wordt inderdaad herkend en stuurprogramma werd automatisch geïnstalleerd. Ook het lampje in de usb knipperd. Hij staat ook vermeld in de lijst met apparaten. Maar internetverbinding is niet mogelijk. Er staat nu in tegenstelling tot straks geen icoontje rechts onder in het scherm wat de sterkte van de verbinding zou moeten weergeven.
capthavoc
10 jaar geleden
wellicht heb je het al opgelost, maar deze dan ga naar netwerken of apparatenbeheer naar de nano en kijk daar even of je iets in de strekking van verbinding weergeven op taalbalk moet aanvinken ?