Welke USB microfoon kan ik het beste kopen?

Budget: 20-40 euro

Toegevoegd na 10 minuten:
Met (zeer) goede geluidskwaliteit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

koop dan meteen een headsetje of zoek je echt een losse mcrofoon ?
capthavoc
14 jaar geleden
De logitech usb headset h330 is een headset, maar dat lijkt me verstandiger als alleen een microfoon. Deze headset kost ongeveer 35 euro. Zie bijlage.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets boven je budget (maar 2de hands wellicht voor -40 euro te krijgen) de samson Q1U. ben er zelf vrij tevreden over. een helder geluid en komt incl. standaard en rec. software.

http://nl.musicianuniversity.com/Recording/Samson-Q1U.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Loop eens langs je lokale muziek instrumenten handel, vaak liggen hier leuke aanbiedingen op dit gebied, laatst nog voor 30 euro een roland hoofdtelefoon van 139 euro meegenomen.

In pc hardware winkels kan ik je het merk trust aanraden, heb er hier een van 9 euro die voor spraak opname voldoet, de duurdere schijnen een betere behuizing te hebben en daardoor dus ook wat mooier geluid.