Hoe zorg ik ervoor dat ik mezelf niet meer hoor met de Logitech G430?

Hallo,

Ik heb vandaag een nieuwe koptelefoon gekregen. Namelijk de Logitech G430. Ik heb een nu aangesloten aan mijn computer maar ik hoor mezelf steeds. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het lukt me niet om het te veranderen. Iemand hier een oplossing voor?

Bedankt

Groet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.6K
capthavoc
10 jaar geleden
ik begrijp van de spec dat het iets met een surround sound koptelefoon is met een 7.1 geluidskaart ? die er bij geleverd word
zit die er bij ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat klopt. en ja volgens mij wel ik heb hem uit de verpakking gehaald en heb hem meteen aangesloten. Ik speel nu wel gewoon met surround sound

Antwoorden (1)

ik weet miss een oplossing...
Als je een mic hebt aan de koptelefoon werkt dit miss zo niet weet ik het niet,
WERKT ALLEEN MET WINDOWS 7

Stap 1: scroll naar beneden en kijk of je een luidspreker icoontje kan vinden.
Stap 2: klik met rechter muis knop erop,.
Stap 3: ga naar opname apperaten
Stap 4: klik op jou microfoon apperaat.
Stap 5: ga naar ''luisteren''
Stap 6: kijk of ''naar dit aperaat luisteren '' aan gekruist is.
Stap 7: zo ja kruis het af en klik op ok zo nee.... Is er miss een fabrieks fout of ben je opgelicht.

Mvg yojop.,

Toegevoegd na 4 minuten:
Ps Zeg maar als het werkt of nieyt.