verkenner doet raar (zie uitleg)

hallo ik ben jip,

Ik heb een laptop met vista home basic maar ik heb een probleem: Steeds als ik dingen zoals verkenner open of computer en ik wil op bepaalde mappen klikken dan gaat hij heel lang laden en dan stopt hij en gaat heel mijn laptop heel raar doen dan word het CPU gebruik ineens 100% en hij gaat niet naar de map bijv. als ik op gebruikers map zit (jip) en ik klik op video dan gebeurt dat en bij bijna alle mappen. Wat kan ik hier tegen doen?

b.v.d. jip

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Upgraden naar windows 7 (Backup downloaden van Piratebay ;) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer eens CCleaner te instaleren, deze maakt je computer grondig en veilig schoon en herstelt foute instellingen.
Alles aanvinken voordat je gaat cleanen en daarna ook het Register doen;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CCcleaner draaien (gratis v/h internet te downloaden, heb je dan nog dit probleem vis systeemherstel een datum kiezen voor de problemen begonnen.