Kan ik met een tablet ook iets uit laten printen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke systeem heeft je tablet? Heb je bv een Apple dan kan je airprinting gebruiken. Maar dat is afhankelijk van je printer. Geef eens op welk tablet en printer je hebt. Succes!

Het beste antwoord

Ja, je kunt je tablet verbinden met een computer waar een printer op aangesloten is.
Als het goed is heb je bij je tablet hiervoor een USB-kabeltje. Verder kan het ook nog via blue tooth als het er op zit.
jc54
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

tegenwoordig kun je printers kopen die via het wi-fi gaan dus daar mee kun je contact maken via het wifi vanaf je tablet naar je printer dan kun je heel makkelijk wat van je tablet printen zonder kabels enzo.