Worden monitoren met een dunne rand snel heet?

Ik ben van plan een nieuwe monitor te kopen en ik game nogal veel. Nou zei een vriend van mij dat je geen dun beeldscherm moet nemen met dunne randjes. Weet iemand of dit waar is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In feite zou dit hierop totaal geen invloed mogen op hebben. Zeker als je een gamemonitor koopt wat ik je ten zeerste aanraad omwille van de reactiesnelheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey Rimon, Ik heb twee maanden geleden een monitor gekocht van het merk AOC.
Deze is zeer dun en is nog nooit (over)verhit geraakt. Ze worden dus niet warm. Ik zou je ook deze monitor die ik heb gekocht aanraden. Hij heeft een resolutie van 1920x1080. En is erg goed in kwaliteit. Check de website van AOC.
Dit is de monitor die ik heb gekocht:
http://www.aoc-europe.com/no_cache/nl/monitoren.html?useCacheHash=1&showUid=209 Bronnen:
- http://www.aoc-europe.com/nl/startpagina.html

Het beste antwoord

Nee, dat is niet waar. Je monitor is eigenlijk een ordinair lcd scherm, welke door verlichting er achter dat beeld geeft wat je wilt. Maakt voor scherm niets uit welke veranderingen er op plaatsvinden ( beeldwisselingen)! Ga je naar een zogenaamd led-scherm dat zal de warmte die door de verlichting wordt afgeven wordt minder zijn als de niet led verlichten schermen. Voor de rest blijft het het zelfde. Dus nog maals het antwoordt, nee dat is niet waar! Succes!