Kan ik via itunes nog downgraden naar ios 6.1.3?

Kan het wel met een ispw bestand en dan tijdens update zoeken shift indrukken ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Vlak nadat iOS 7 beschikbaar kwam, was er een korte periode waarin je nog kon downgraden naar iOS 6. Dat houdt in dat de Apple-servers ook de handtekeningen van oudere versies van iOS (dus iOS 6.1.3 en 6.1.4) bleven herkennen. Na die periode wordt alleen iOS 7 nog geaccepteerd. Staat jouw versie van iOS niet in de lijst, dan kun je je toestel niet terugzetten naar die oudere firmwareversie. Misschien heb je gehoord dat vrienden of bekenden wel in staat waren om te downgraden van iOS 7 naar iOS 6 en er verschenen ook handtekeningen op diverse websites, maar inmiddels werkt dat niet meer. Alleen bij de iPhone 4 wordt nog een uitzondering gemaakt: als je je SHSH-blobs voor iOS 6 hebt bewaard, kun je terug naar iOS 6. Maar dit geldt alleen voor jailbreakers en alleen voor mensen die tijdig hun SHSH-blobs hebben bewaard – alleen actieve jailbreakers die de ontwikkelingen op de voet volgen zullen dat hebben gedaan.

Toestellen met een A5-chip of nieuwer, dus de iPhone 4S en iPad 2 en latere modellen, kunnen niet downgraden. De eerste generatie iPad en iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS zijn niet geschikt voor iOS 7, dus die vallen bij voorbaat al af. Jailbreak-ontwikkelaars richten hun aandacht vooral op de nieuwste jailbreaks (voor iOS 7) en zullen weinig moeite meer steken in methodes om mensen met een iPhone 4S of iPad 2 te helpen om in een later stadium te downgraden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus.... Kan het wel op iphone 4 (zo ja JIPPIE (ik heb die) !!!!!!!)