Hoe kan miijn index van mijn harde schijf maar 5,9 zijn terwijl de rest 7,9 is ?

Mijn pc samengesteld met de beste componenten en toch loopt hij niet 100 % bij zware games

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het score voor opslag wordt bepaald door het lees/schrijf snelheid.
Hierdoor zal zelfs de aller beste HDD zal nooit het maximale score halen, daar voor moet je een SSD nemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De index hangt een waarde aan een aantal individuele onderdelen in je PC. De index waarde is de laagste waarde die aan 1 van de onderdelen is gegeven.Blijkbaar heb je een mindere HD in je systeem zitten terwijl de rest een behoorlijk niveau heeft. Je kan je indexcijfer opkrikken door de HD te vervangen voor een snellere SD schijf.